Pages


click picture

Saturday, September 27, 2008

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1429


Kami warga team d amat berbesar hati mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI 1429 kepada semua pengunjung blog kami yang beragama Islam..

Di kesempatan ini juga kami memohon maaf kepada semua jika terdapat salah & silap di atas keterlanjuran kami di masa2 lalu.. Sesungguhnya kemaafan itu adalah dendam yang terindah..

Kepada anda yang akan pulang ke kampung halaman semoga perjalanan selamat sampai ke destinasi yang di tuju tanpa menghadapi masalah di tengah jalan.. Patuhilah undang2 & bersabarlah ketika memandu.. Ingatlah insan2 tersayang yang sedang menunggu kita.. Gunakanlah percutian anda dengan sebaik mungkin seadanya..

Open house dan hari raya tidak boleh dipisahkan, jika ada di antara kalian yang membuat open house janganlah lupa menjemput kami untuk memeriahkan lagi majlis kalian.. Di samping ia dapat mengeratkan silaturrahim di antara kita..
Kepada mereka yang terpaksa menyambut lebaran tahun ini di tempat kerja, banyakkanlah bersabar.. Pengorbanan anda pasti ada balasan daripadaNYA..
Akhir kata sekali lagi kami mengucapkan Salam Lebaran 1429 minal aidin wal faizin..

2 comments:

Zuraili said...

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin...

buat yang mengenali diri ini...

TEAM D the great said...

Terima kasih dgn ucapan yg diberikan.. Walaupun ringkas tapi cukup sebagai tanda mengingati sesama kita..

Selamat Hari Raya kembali..
Maaf Zahir Batin..

Selamat maju jaya..